Etykiety

piątek, 7 lutego 2014

Smażony ser żółty



Hej  !

Witam się z Wami po chwili nieobecności. Tak, już się przeprowadziliśmy. Tym razem padło na naszych sąsiadów – Niemców.  Zobaczymy jak tutaj będzie się nam żyło. Póki co żyjemy jeszcze na kartonach i walizkach. Powoli się ogarniamy. Wczoraj malowaliśmy ściany naszego mieszkanka.
Ale do rzeczy. Dzisiaj przepis na pyszną kolację. Może na walentynki ? Kto wie!
Smażony ser z frytkami i szaszłykami z warzyw.
Zapraszam!




Składniki:
1.   Grube plastry sera żółtego ( na około 2-3 cm grube)
2.    Bułka tarta
3.   Jajko
4. Olej do smażenia
5. Warzywa na szaszłyki i frytki

Przygotowanie:
Ser maczamy w roztrzepanym jajku i obtaczamy w bułce tartej. Delikatnie układamy na rozgrzanym tłuszczu. Po jakiś 2 minutach odwracamy na drugą stronę. Przy zdjęciu z patelni uważamy, żeby się nie rozleciały. Podajemy z szaszłykami z warzyw i frytkami. Świetnie smakuje z sosem czosnkowym.
Smacznego! 




7 komentarzy:

  1. W końcu jesteś! <3
    Jak by Cie dłużej nie było to umarłabym z głodu!

    Ps. mam nadzieję, że będzie Wam się dobrze mieszkało :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. WRÓCIŁAŚ <3
    mam nadzieję, że mieszkanko będzie super :D
    p.s. kocham smazony ser <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ser i często robię taki tylko bez panierki - takie serowe ciągnące się kawałki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś!
    Nie wiem czy odważyłabym się na takie przeprowadzki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. smażony ser ubóstwiam!:) w tyg camembert będę robić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję , że bedzie Wam tam dobrze :)danie pyszne:) kiedys jak nie jadłam mięsa to często takie kotlety na obiad smażyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. W czasie studiów często robiłam nawet takie kotlety na obiad :) Muszę sobie kiedyś odświeżyć danie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)