Etykiety

środa, 7 sierpnia 2013

Pierś kurczaka pod pierzynką z mozzarelli

Hej :)
Dzisiaj pomysł na obiad lub kolacyjkę dla dwojga. Ja podałam z frytkami z powodu braku czasu, ale polecam podawać to danie z ziemniakami z piekarnika. Pierś z rozpuszczoną mozzarella, posypana świeżą bazylią - taki banał ale jaki pyszny! Zaczynamy:

Składniki:
1. pierś z kurczaka
2. mozzarella
3. pomidor
4. świeża bazylia
5. oliwa do smażenia
6. sól i pieprz

Przygotowanie:
Pierś myjemy i odcinamy te białe włókna. Dzielimy na 2 części. Oprószamy solą i pieprzem i smażymy na bardzo malutkim ogniu na oliwie. Co chwila zmieniamy stronę smażenia. Po kilku minutach nakładamy na pierś plastry pomidora i na nie mozzarelle. Przykrywamy pokrywką. Smażymy do chwili aż ser się rozpuści. Jeżeli boicie się, że mięso się przypali to wstawcie je do piekarnika na 5 min. Gotową pierś posypać bazylią i można pałaszować! :)
Smacznego!




Jak Wam się podoba?
:)

17 komentarzy:

  1. jak widzę te cuda, to wszystkie na raz bym zjadła, mniam!
    niby banalne ale osobiście bym na to nie wpadła. wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste jest najczęściej najlepsze! Ja właśnie najbardziej takie lubię :)Potrawy "przedobrzone" przyprawami niezbyt mi odpowiadają. Zjadłabym obie porcje Twojego kurczaka, ale już bez frytek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmmmmmm bosko
    jestem glodna a jadłam niedawno kolacje

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam mniam uwielbiam roztopiony zolty serek na kurczaczku ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. pychotka:) ja uwielbiam kurczaka i jest to kolejny fajny pomysł, ale nie jakiś z 15 składników, tylko taki w miarę prosty:) i mozarellę też lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. często to robię, ale od początku w piekarniku;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, uwielbiam takie proste ale pyszne dania:) a jak dawno frytek nie jadałam, muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez tak czasami na szybkiego robie kuraka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty wiesz, że Cię uwielbiam za to :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieskomplikowane a wyborne! Kiedyś robiłam podobne danie. Pierś z kurczaka uwielbiam a w połączeniu z mozarellą i pomidorem otrzymujemy wyśmienite urozmaicenie... Nie mogę czytać Twoich notek wieczorami, bo aż korci mnie aby pójść do kuchni ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. często tak robię piersi :) uwielbiam, bo łatwe, szybkie i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszny obiadek:D nie pogardzilabym gdyby ktoś mi taki dziś podsunął pod nos:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo smaczna propozycja , na talerzu znajdują się moje ulubione smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo często robię takiego kurczaka ! Pycha

    OdpowiedzUsuń
  15. Już sobie wyobrażam ten smak:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Często robię taki obiad i po prostu go uwielbiam! :) Cudne przepisy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)