Etykiety

poniedziałek, 1 lipca 2013

Męska Łopatka

Hej, tak jak obiecywałam wracam do kulinarnych postów ( chociaż te ze zdjęciami też będą się pewnie co jakiś czas przewijały). Dzisiaj prezentuje Wam sposób na solidny obiad dla faceta. Porządny kawał mięcha :) W roli głównej łopatka i moja ukochana surówka z pora i marchewki. Bierzemy się do roboty!

Składniki:
1. 1kg łopatki
2. ziemniaki
3. 2 pory
4. 4 marchewki
5. 3 łyżki majonezu
6. sól i pieprz
7. olej
8. 2 cebule
9. pół szklanki wody

Przygotowanie:
Mięso dokładnie myjemy i kroimy na średniej wielkości kawałki. W głębokiej patelni rozgrzewamy olej. Smażymy mięso z każdej strony by zrobiło się białe. Następnie dolewamy pół szklanki wody i trochę oleju i dusimy pod przykryciem pół godziny. Po tym czasie dodajemy posiekaną cebulkę i dalej dusimy, aż mięsko będzie się samo rozpływało w ustach. Przyprawiamy do smaku. Gotowe!
To teraz surówka:
Marchewkę obieramy i ścieramy na tarce na dużych oczkach. Pora dokładnie myjemy i kroimy w paseczki. Przyprawiamy, dodajemy majonez i dokładnie mieszamy. Gotowe!:)
Muszę powiedzieć, że to jest moja ulubiona surówka i polecam ją każdemu!
Smacznego!







4 komentarze:

  1. Aaaa, surówka z marchewki i pora jest obłędna! Ja dodaję jeszcze jabłko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście spora porcja (;

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie jedzonko:) zglodnialam od samego patrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm obiad pierwsza klasa.
    Moja teściowa robi taką surówkę, jest pyszna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)