Etykiety

środa, 19 czerwca 2013

Wciskane truskawki

Hej :)
Truskawki otaczają nas z każdej strony. Trzeba coś z nimi zrobić. Może ciasto? :)
Zaczynamy:

Składniki:
1. 1 kg truskawek
2. 1,5 szklanki mąki pszennej
3. 0,5 szklanki mąki ziemniaczanej
4. kostka margaryny
5. 3 jaja
6. niepełna szklanka cukru
7. 2 łyż proszku do pieczenia
8. cukier waniliowy

Przygotowanie:
Margarynę zmiksować z cukrem, dodawać po jednym jajku dalej miksować. Kolejno dodawać mąkę pszenna, ziemniaczaną, cukier waniliowy i na koniec proszek do pieczenia ( ciągle miksując). Gotowe ciasto wylać na blachę. Łyżką rozprowadzić ciasto i umyte truskawki powciskać w ciasto. Piec 45 min w 180 stopniach. Gotowe posypać cukrem pudrem. 
Smacznego! :)





Lubicie ciasta z truskawkami?
:)

17 komentarzy:

  1. Oczywiście, że tak, na takie ciacho jestem zawsze chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama robi takie ciasto. Ja je uwielbiam! Mogłabym jeść non stop! ;)

    Widzę nowy image bloga - bardzo tu ładnie się zrobiło. Taki letni, zakręcony i pozytywny klimat;D Podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności. Wszystko z truskawkami jest pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie lekkie i owocowe ciasta! Ostatnio robiłam z rabarbarem ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. takie samo robiłam:) pyszniutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ciasta owocowe :) Twoje wyglada przepysznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie ciasta ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam to ciasto
    niestety...dietka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm smakowicie wygląda muszę kiedyś wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm uwielbiam truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pychota!:) porywam kawałeczek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)