Etykiety

czwartek, 28 marca 2013

DZIEŃ i NOC - mazurek

Hej, zmogla mnie choroba, mam zapalenie krtani i mega potwornie sie czuje... jestem na antybiotyku i ledwo żyje :( ale udalo mi sie zwlec z łóżka i coś pomóc mamie :) Prezentuje Wam mazurki wielkanocne:)


Składniki:
1. 3 szklanki  mąki
2. 1,5 szklanki cukru pudru
3. 0,5 kostki masła
4. 2 łyżki kakao
5. 2 jajka
6. 1 szklanka mleka
7. 2 łyżeczki proszku do pieczenia
8. bakalie ( ananasy, rodzynki, mango, papaja, marakuja, migdały)
9. czekolada
10. masa krówkowa

Przygotowanie :
Tłuszcz utrzeć z cukrem i jajkami dodać mąkę z proszkiem do pieczenia. Dodać mleko. Ciasto zagnieść i podzielić na 2 części. Jedną wyłożyć na blasze, a do drugiej części ciasta dodać kakao i jedną łyżeczkę wody. Wymieszać i wyłożyć na ciasto jasne. Piec 30-40 min w 160 stopniach. Ostudzony zalać masą krówkową i ozdobić bakaliami.
Gotowe!:)
Smacznego,
P.







14 komentarzy:

  1. Śliczny i na pewno smakowity ten Twój mazurek.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne:)nigdy nie piekłam mazurka.może czas najwyższy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nigdy ich nie robilam! ale w koncu wielkanoc to i mazurek wiec zrobilam z mama je:) na serio bardzo łatwe sa w wykonaniu :) a dekoracja to sama radosc:)

      Usuń
  3. Ja chyba jestem beztalencie mazurkowe;p Nigdy takiego ciasta nie piekłam. Ale za to dziś zabrałam się za kuleczki czekoladowe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zdrowiej Nam szybko! :)

      Usuń
    2. dziekuje kochana ;* teraz dopiero 5 godzina a ja juz nie spie tak mnie kaszel dusi :(

      Usuń
  4. o jakie to ładne! a na pewno też pyszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają apetycznie! wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyślij kawałek :D

    www.cookplease.blogspot.com zapraszam na kokardki z sosem serowym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przepięknie! U mnie nie robi się takich ciast :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)